Risky Rescue
At each level save people standing on the hard to reach places and become a hero! Unlock helicopters with different parameters and complete over 50 demanding levels. If that’s not enough try yourself in endless mode, where your skills can compete with the timer. Use your reflexes but be gentle, there is no place for mistakes in a Risky Rescue!