Quest Hunter
Quest Hunter is an isometric action-RPG where your choice drives the story. Find tons of treasures and secrets, solve puzzles, equip your character, level up your skills and finish off enemy bosses. Play on the couch, alone or with friends, or make it an online party for up to four players!
+ Cooperative mode: play the game online with your friends, or on couch on one screen (Up to 4 players). Fight against evil shoulder to shoulder or make a mass grave in the enemy’s lair!
+ Quests and puzzles: move, turn, light, switch over, dig up… In short, solve a variety of quests and puzzles. Search for treasure maps to become the richest man in the camp!
+ Monsters and bosses: mysterious beasts from the darkness – light the torch and they will scatter away. Insidious bandits – give them your money and you’ll stay alive. Cunning bosses – find your approach to them!
+ Treasure and trophies: stuff your pockets with trophies of your defeated enemies. Find all stashes and hiding places. Dig up all the treasures of the Dark World!