Quest Hunter
Quest Hunter is een isometrische actie-RPG waarin je keuzes het verloop van het verhaal bepalen. Ontdek talloze schatten en geheimen, los puzzels op, rust je personage uit met wapens, verbeter je vaardigheden en versla eindbazen. Speel alleen of met vrienden op de bank of speel online met tot wel vier spelers!