When the mysterious Phantom Thief steals Master Etna’s panties, the Prinny horde must rise up once again to retrieve them...or suffer the consequences! Slash and Hip Pound your way through chaotic stages full of devilish foes, and build up the Combo Gauge to unleash powerful moves like Prinny Cyclone and Prinnykaze.