Pocket Penguin DX: A Retro Style Adventure
Travel back in time, with this game that will remind you how important it is to have courage to face the adversities that come your way.
Throughout action-color scenarios, meet Pichi , a blue penguin who thanks to his small size and incredible swimming ability has been sent on an adventure to return home.
With lovely and original pixel art mixed with music comes directly from the portable device, explore impossible worlds for a penguin, from a hot desert to a coral reef, fight enemies, solve puzzles and take on Nanuk, the pirate polar bear that attacked your ship.
Pocket Penguin DX, without a doubt, a platformer adventure that will remind you of the portable device era.