Outpost Delta
An abandoned research station has gone unnoticed in the depths of space for years, until now. With an army of invasive aliens boarding the station, the outpost AI has rebooted its last remaining defense drone: Delta. Now Delta needs to repel the Klaath threat, save the outpost, and head out into space to search for answers.