The parrot is back from the dead bringing countless new insults for your disposal, Sir! This is the game that parts lovers, destroys families and turns friends into enemies. And it does even more! You can spread affront to everyone in the world that has Internet access* or – if you’re not the most sociable – you can play alone.
So don’t let the parrot pass away for nothing – tell that grumpy old lady that her husband donated organs for a strange woman lying in a pond, and that her sister poses for some dog. Then meet a retired hipster who admires pictures of a grunting sow, and a fake Russian who borrowed a strange table to put his teacup and crumpets on. It’s also the only game that lets you learn what’s The Meaning of Life, and that’s scientifically proven!