NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 3 Full Burst HD
NARUTO SHIPPUDEN Ultimate Ninja STORM 3 has been given a thorough overhaul for its FULL BURST comeback! Not least among the wealth of enhancements is the addition of the feverishly anticipated chapter in which Sasuke and Itachi take on Kabuto in a nail-biting confrontation. Ultimate Ninja STORM 3 has been remastered in HD.