NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 2
Impressively faithful to the universe of the anime, NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 2 takes players through the Naruto Shippuden story arc with new battle systems enhancing the gameplay. Players must choose the right companions to fight alongside and together unleash explosive Team Special Techniques to lay waste to opponents. Ultimate Ninja STORM 2 has been remastered in HD.