Matches Puzzle: Classic Logic Arcade
Solving puzzles and tasks with matches is an exciting and very useful activity! Such puzzles perfectly train memory, resourcefulness, develop logical thinking, spatial imagination.
The rules of the puzzles are very simple: you need to remove, add or shift a certain number of matches so as to get the correct arithmetic equality, change the outlines or the number of geometric shapes. Solve riddles and keep your mind sharp!