MEMBRANE
Membrane is a creative-action puzzle game in which you build, bend and break the world around you while experimenting to create your own solutions. Bendy bridges, wobbly ladders and shaky structures are just the beginning of what you'll make to test the limits of this weird, fluorescent world!
Membrane is designed to allow creative space for the player to interact and build their own unique solutions. The puzzles are not designed to rely on deception or a single solution, lock and key approach to test players. Instead the game is built to reward creativity and experimentation from the player. Get your thinking cap on friends!