Loot Hero DX
Plow through monsters and become hero in this epic fantasy quest! A legendary Dragon is haunting the lands. Towns are set ablaze, and dark magic power resurrects the evil creatures of the world.
A hero is needed to travel to the corners of the lands and slay the beast to restore peace. Charge valiantly into battle against increasingly difficult enemies, collect XP and loot, buy better equipment, level up, and do it all over again!
This game boasts a huge number of enemies for you to take down, while building up a cache of gold, feats, and a bestiary full of monsters to hunt.