Life Goes On
Life Goes On is a comically-morbid platformer where you guide heroic knights to their demise and use the bodies to solve puzzles. Wanting to live forever, a mighty king sends his army of knights to find the Cup of Life. On this quest, you will summon knight after knight to be sacrificed.
As you journey through treacherous and trap-ridden worlds, you’ll show no mercy to solve each challenging puzzle.