Lies as a Starting Point
The story progresses around a conversation between the main characters Kanata and Nozomi on a train, and the story branches into three different routes (junior high school, high school, and college) by tracing Nozomi's past.
The heroine and the main character differ depending on the chapter. Reaching the true end of each chapter reveals Nozomi's past, and the grand finale is reached.
The story about three pairs of men and women's "lies" told through the mouth of her girlfriend "Nozomi," whom she met and became close to on the train.
This is an original scenario by Nike, who won the "Runner-up Grand Prix" and "Excellence Award in the Mystery and Riddle Solving Category" at a game festival in Japan.