Kawaii Deathu Desu
In Kawaii Deathu Desu, supernatural beings find themselves incarnated as cute Japanese idols! Halfway between cute and terrifying, these hellish idols start a competition that spans the world with a singular goal; to decide who can claim the throne of the underworld. What type of competition will this be, however? As beings of the underworld, the next to inherit the throne will be determined by whoever can collect the most souls from faithful followers. With that in mind, as idols, there's no better way to victory than mowing your own fans at shows!