Journey of the Broken Circle
“It’s a game about this little something that always seems to be missing…a better job, a nicer place to live, an ideal relationship… We wanted to tell a story of self-discovery in a fun, universal and relatable way. We probably also wanted to answer our own questions: would the Circle find what it was looking for? Or how would it all end?” - Andrea & Patrick from the Copenhagen-based studio.
“We gather games that share a strong experience to remember. We hope you’ll enjoy the sweet and tasteful food for thought served by Journey of the Broken Circle!” - Mikaël Bourget, founder of the publishing label.