Infinite - Beyond the Mind
Infinite Beyond The Mind is a slick 2D action-platformer where you take on evil Queen Evangelyn Bramann, ruler of The Beljantaur Kingdom as she works towards her dream of world domination. Play as either Tanya or Olga, two girls who have the power to stop the Beljantaur Kingdom’s growing army and take down the evil Queen.
Take on a range of different bosses in either single-player or co-op across a variety of stunning chibi pixel art style backdrops as you explore the Beljantaur Kingdom.