Hopping Girl Kohane EX
"Hopping Girl Kohane EX" is an action puzzle game and players control Pogo Stick and aim for the goal in this action puzzle game.
Kohane costumes can be purchased by clearing stages or by You can buy them at the Tobiko Shop using in-game coins.