Hiragana Pixel Party
Learn to read Japanese Hiragana and Katakana characters in a fun chiptune adventure! Not just for people who want to learn Japanese, this is a game anyone can enjoy.
Progress through 19 different worlds remembering patterns and repeating them in time to an all-original chip music soundtrack! Learn how to recognise the shapes and sounds of each symbol in the Hiragana and Katakana syllabaries. Learn them all and be able to easily read and pronounce Japanese words!
Hiragana Pixel Party does not teach words or phrases, but teaches how to recognise characters and read them out as words.