Harvest Life + Castaway Paradise
Experience the best of both worlds in our game bundle! Harvest Life and Castaway Paradise each offer a unique gaming experience, now combined in one package.
With Harvest Life, you have the chance to build your own organic farm and become a successful eco-farmer. You can take care of your animals, grow crops, and sell your goods at the farm shop. But that's not all! Exciting adventures in the forest await you as well. Can you guide the carriage safely through the forest, avoiding wolves, or find the lost dog in the catacombs? And who knows, you might even find true love!
In Castaway Paradise, you are stranded on a tropical island and must renovate and design your new home. You can take care of your neighbors, catch insects, grow crops, and even create your own outfit. Decorate your island to create the paradise of your dreams and help the residents fulfill their wishes.