GyroGunner
The purpose is to control the enemy base by operating a combat helicopter equipped with a Vulcan cannon and lock-on missiles.
There is an arcade mode where you clear areas in order from area 1, and a free mode where you can play the cleared areas.
Boosters can be used at any time and will increase your movement speed at the cost of fuel consumption.