Escape the Prison: 3 Days to Freedom
Escape the Prison: 3 Days to Freedom is an exciting graphic adventure game in which you have the mission of escaping from prison within three days. The game is set in a high-security prison, and you play the role of a prisoner who has been wrongly accused and imprisoned.
The game will test your ability to make strategic decisions and navigate the challenges you will encounter as you try to escape from prison.
As you progress through the game, you will interact with other characters. You will have to use your wit and charm to gather information, forge alliances and gain the trust of those around you to help you in your quest for freedom.