Doom & Destiny Advanced
Venture with the most nerdy anti-heroes of all times, face a crazy adventure, defeat a mad businessman and save the universe, one fetch quest at a time.
Embody 20 different heroic spirits, equip gear, master skills and character combinations to fight in turn based combat 700+ different enemies and, while you progress into an over 30 hours main quest, feel free to explore 1000+ locations looking for more than 100 hidden secrets.
Doom & Destiny Advanced is a brand new adventure. It's a stand alone game, set in the Doom & Destiny universe. In short, it means that you don’t need to play the first Do&De, but if you did, you’ll enjoy the wacky world and funny characters even more!
Will you out-smart them by choosing the best move every turn? Will you be caught unprepared by their defensive strategy?
Fight and unlock 100 unique multiplayer perks, 120+ costumes and more and reach the top online leader board!