Distrust
A helicopter crash left a group of explorers stranded near an Arctic research station. The survivors will have to resist the nightmares of dead frost and hunger. As they try to escape the dangers of the long dark polar night and find the way to the shelter of the abandoned station, all they are doing is sinking deeper into a nightmare scenario.
When they fall asleep, they attract a terrifying force that sucks the life out of their bodies, but the longer they battle exhaustion and stay awake, the less likely they are to survive. Guide the explorers through a randomly generated station, overcome the severe climate and fight the unfathomable!
They come out of nowhere and disappear instantly. They may be faster than light or may crawl slowly till they get near enough to strike. What are they? What do they want?
Explore and research the abandoned station, gather and craft the tools and open the supply boxes so you don’t starve from hunger and cold.
No matter if you stick to a singleplayer or play with a friend in a co-op mode, a randomly generated base turns every new playthrough into a unique adventure.
What is that force that inhabits the station? Is that an alien from the outer space or a mythical ancient creature from the from the depths of the centuries? Or is that a result of a failed scientific experiment? Survive to learn the answer!