Dice Legacy
Dice Legacy is a dice-based survival city builder set on a mysterious ringworld. Your ship has reached the shore of an uncharted continent. Roll and use your dice to gather resources, expand and defend your settlement, survive the winter and interact with the strange inhabitants of this eerie world.
Put your faith in the dice as you gather resources, construct buildings and expand the borders of your realm. Create a strategy that fits your playstyle as you explore the wilderness. Test your luck as you make contact with the enigmatic factions populating the ringworld. But beware: something wicked is lurking in the mists beyond your realm, waiting for its chance to strike.
Create mighty Constructs by forging dice together and empower faces to unlock unique dice abilities. Create the ultimate dice to ensure your triumph through various playthroughs.
Roll. Die. Repeat. Unlock all 6 rulers and find out which fits your playstyle best. Face different starting conditions and get the hang of varied wager abilities. Every playthrough of Dice Legacy is unique and presents you with the chance to discover the secret that is hidden in the mists of the ringworld.
Discover mysterious civilizations and reveal the secrets of the ring. Defend your settlement against The Others. Find out who they are, how they got to this uncharted land and what lurks in the mists beyond their city.