Dice Legacy is een stadsbouwgame met dobbelstenen als basis in een mysterieuze ringwereld. Je schip heeft de kust bereikt van een onbekend continent. Gooi met de dobbelstenen en gebruik de gegeven kansen om grondstoffen te verzamelen, je nederzetting uit te breiden en te verdedigen, de winter te overleven en interacties aan te gaan met de vreemde bewoners van deze onheilspellende wereld.
Creëer machtige constructies door dobbelstenen samen te smeden en zijden te versterken om unieke dobbelsteenvaardigheden te ontgrendelen. Stel de ultieme dobbelstenen samen die je de overwinning opleveren in de steeds veranderende ringwereld.
Gooi. Sterf. Herhaal. Ontgrendel alle 6 heersers en ontdek wie het beste past bij jouw speelstijl. Pas je aan afwisselende startsituaties aan en speel in op de verschillende geboden kansen. Elke keer dat je Dice Legacy speelt is weer anders en geeft je de kans om het in de mist van de ringwereld verscholen geheim te ontdekken.
Ontdek mysterieuze beschavingen en onthul de geheimen van de ring. Verdedig je nederzetting tegen The Others. Zoek uit wie ze zijn, hoe ze op dit onbekende land terecht zijn gekomen en wat er schuilgaat in de mist voorbij hun stad.