Dead End Job
Dead End Job sends you into a madcap, whacky world to bust up ghosts. It’s a procedurally generated, couch co-op, twin-stick shooter that straps a vacuum pack to your back, and puts a plasma blaster in your hand. For you, it’s just another day in the office.
You take on the role of Hector Plasm, a worker at Ghoul-B-Gone – ‘the Number One experts in paranormal pest control’ – as you’re tasked with heading to haunted offices, restaurants, and other everyday buildings before freeing them of unwanted guests.
Play alone or bust ghosts with a buddy in drop in / drop out co-op that works seamlessly within the main adventure.
Do you love 90's cartoons? Yeah, so do we, and we grew up on their stretchy squishy gross-out laughs. Our love for them spills over into the game like so much ectoplasm. See every nose hair in wacky, vibrant art that brings everyday items to life as screwball spooks to suck up.
Exercise that fighting spirit, since every specter you snag and every resident you rescue is added to your client’s bill at the end of the job. Haunted by the ghost of your mentor, quite literally, you must learn the ropes and to save her soul before she’s forced to spend eternity as a spook (voted “Least Preferred Fate” in Ghost Hunter Monthly).