DEATHRUN TV
You'll experience real-time blistering speed and bullet-dodging action as you compete for glory...assuming you’re able to survive in this 2D bullet hell where only “likes” really count.
Coming to you from the largest studio ever constructed...The show where contestants risk it all to gather likes from audiences watching all over the world; 24 hours a day. The entertainment never ends!
With breakneck speed, bullet dodging action and lots of guns, you'll have to survive swarms of rabid mutants to progress and level up your contestant. Twin-stick bullet hell action will test your reflexes through each arena.
Meet Eyeball, Zangbeef the Bear Wrestler, Elite Gaurd and many more. A variety of unique and crazy bosses await you, leading to intense and challenging battles!
Have you always dreamed of barbecuing monsters? If so, you've come to the right game show.
At the end of each room, deadly traps and explosives will start to fall, so hurry out before the studio self-destructs and you with it!