DAVE THE DIVER
DAVE THE DIVER is a casual, single-player adventure RPG featuring deep-sea exploration and fishing during the day and sushi restaurant management at night. Join Dave and his quirky friends as they seek to uncover the secrets of the mysterious Blue Hole.
Dive into the ever-changing Blue Hole and use a harpoon and other weapons to catch fish and various creatures.
A combination of pixel and 3D graphics provides a stunning art style that showcases breathtaking underwater scenery.
This oceanic adventure is set in the real marine environment of a Blue Hole filled with over 200 kinds of sea creatures.
Minigames, side quests, and multiple storylines provide many hours of entertainment and varied gameplay.