CosmoPlayerZ
This is a casual game in which the objective is to conquer a hierarchical dungeon.
The player is in charge of moving his/her character, and attacks enemies with auto-aim when standing still.
The player can select one skill from a random draw at each level up as they progress through the dungeon.
The player can select one skill from a randomly drawn list as he or she progresses through the dungeon.
Skills are an important element in determining strategy, such as close combat and long-range combat.
Skill combos," which are generated by combining skills, have the power to wipe out enemies, but because skills are drawn randomly, an element of luck is also required in the strategy.
In addition to strategically selecting the best skills, you can also choose to dress up the main character in a more adorable way.
In addition to strategically selecting the best skills, you can also choose to coordinate the main character in an adorable way.
There is a star dictator who only the strong are allowed to wear kawaii clothes, and a century-old motorcycle thief who has been stealing bikes since he was five.
The appeal of this work lies in the short stories woven by the unique enemy characters, as well as the polished clothing design.
The year is XX. The Galactic Republic's army is outnumbered by the forces of a rebel star!