Chasing Static
In the dead of night a fierce storm rages across North Wales. Miles from any town, Chris Selwood seeks refuge in a remote roadside café.
Shortly thereafter Chris experiences a horrific sight as he finds the café waitress pinned to the ceiling by something with fierce glowing eyes, he passes out waking up to the dusty old abandoned remains of the café.
Inspired by 80s Sci-Fi horror and contemporary surrealist cinema, Chasing Static delivers a unique take on the narrative adventure genre through new audio driven gameplay mechanics and non-linear exploration.