Cavern of Dreams
Cavern of Dreams is a surreal 3D platformer with collectathon elements, created in the style of platforming gems. Play as Fynn, the young dragon who enters the Cavern of Dreams in search for his unhatched siblings stolen away by a mysterious villain. Explore densely packed worlds full of puzzles to solve, challenges to overcome, and treasures to collect as you get closer to solving who stole your siblings… and why.
Secrets and surprises lurk around every corner in the Cavern of Dreams. Discover four open-ended, densely packed worlds, all with their own unique themes, each connected to a main hub world full of secrets of its own. Search every nook and cranny to not miss any of the secrets the Cavern holds. Acquire abilities from the Sage to access new worlds. Put your platforming and puzzle-solving skills to the test to find your siblings and treasures!