Cavern of Dreams
Cavern of Dreams is een surrealistische 3D-platformer met collectathon-elementen, gemaakt naar het voorbeeld van de klassiekers. Speel als Fynn, de jonge draak die de Grot der Dromen betreedt op zoek naar zijn nog niet uitgekomen broers en zussen nadat deze ontvoerd zijn door een mysterieuze slechterik. Ontdek stevig gevulde werelden vol puzzels om op te lossen, uitdagingen om te overwinnen, en schatten om te verzamelen terwijl je steeds dichter in de buurt komt van de identiteit van de eierdief... En diens motieven.