Bone's Cafe
Follow the journey of Bones the necromancer as you grow and expand your cafe. Serve your customers quickly, design your own cafe, discover recipes, customize your menu, strategically attract, kill, and harvest customers for fresh ingredients and use their souls to raise an undead army!