Bomb
Bomb is a fun and easy to play arcade game where the goal is to defeat your opponent.
Each player places bombs on the ground which explode within a few seconds and if you blow up one of the hidden bonus objects you could win a Power-up which will make you explosions bigger or an extra bombs which will let you to place multiple bombs at a time.
With several different kinds of randomly created playing levels to play, no game will be the same.
Play against a friend or against the smart AI player, either way winning won't come easy in this fast action death match game.