Bloopy & Droopy
Bloopy & Droopy is a retro 8-bit fashioned platformer with over 15 levels divided in a total of 30 stages and 5 challenging bosses you'll have to beat with your skills! You will be playing as two characters: Bloopy & Droopy. When it comes to platforming, Bloopy does that very well! But when you'll need to drill, Droopy comes in and he'll help you a lot in your adventure!
Bloopy & Droopy are two best friends that love to explore space. But one day, when they discovered the planet they were heading for (The planet X-42), a terrible pirate known as Kurgos hit their spaceship! They then crashed on the planet on an unknown island where they'll need to gather pieces of their ship and go back to their home.