Biz Builder Delux
Ah, there's nothing like the rhythmic bustle of a burgeoning business burg... especially when you're the one building it! That's right, from a video game store to the corner fast food joint, run what YOU want as the town's entrepreneur extraordinaire!
Remember, you'll need to strategize if you want shoppers to show. Innovate to stock stores with quality products while devising battle plans to rout pesky rivals. Only then will your spot as the town's top transactor be secure!
It's not easy to rake in those bucks with the free market in flux... but if you conquer that crux--you'll be Biz Builder Delux!