Beach Cafe II: The Escape Room
Where are you, Grandpa? After visiting the beach bar he had on the beach, and delving into his memories, it's time for the next place he used to frequent. Are you ready to unveil the secrets?
If you like escape rooms and point & click puzzle games, you can't miss Beach Cafe II: The Escape Room. A story full of secrets and fantasy in which you will have to collect all the necessary clues to solve your grandfather's disappearance. From the stories he told you and his memories, you will have to reconstruct the events.
Explore places full of memories about the stories your grandfather used to tell you.
Collect souvenirs that will help you solve the riddles. A wide variety of suspenseful content awaits you.
Be thorough - pay attention to details! This place hides a big secret, but it won't be easy to reveal it.