Baron: Fur Is Gonna Fly
In the world of Baron, the Great War rages on. Aircraft are new, exciting machines that defy gravity! Those who fly them -- those brave animals -- are daring, flamboyant, and impossibly glamorous.
Arm your aircraft to the teeth with wonderful wacky weapons that include Giant Anvils, Freeze Rays, or the ever-popular Banana Peel!
13 Special Weapons will keep you busy discovering new ways to destroy your opponents.
Single-player game modes include Battle (teams or all-on-all), Training, and a woolly Sheep Attack.