Baldur's Gate: Dark Alliance
Experience the massively popular world of Baldur's Gate as never before. Baldur's Gate: Dark Alliance thrusts you into an epic Dungeons & Dragons adventure filled with intense action, intricate puzzles and sinister intrigue, where your mastery of cold steel and devastating spells is the only thing between you and ultimate evil.