Baldo The guardian owls
Baldo: the Guardian Owls is full of challenging puzzles to solve and intricate dungeons to explore.
Traverse this captivating open world as Baldo, and meet a host of quirky and unforgettable characters, as you struggle to decipher the cryptic prophecy, and thwart destiny.
From delightful whimsy to thrilling adventure, discover new towns and their distinctive inhabitants, fight ferocious foes, locate hidden temples, and collect objects both magical and mundane to obtain powerful new weapons, or to help unveil the myriad secrets of this strange land.