BRAWL
Step into the darkness of The Emporium with eight unique characters, each with a rich back story and a surprising plot twist. Fight your way to the end using different play styles, from pure brutality as a Wrestler to hiding in shadows as an elusive Thief.
Play with up to four players* in Multiplayer Mode with 20+ interactive maps. Fight against your opponents and environmental hazards in five game modes, featuring Sumo, Color Domination and Classic Brawl.
Team up with a friend and take on a challenge with three different Challenge Modes. Use power-ups to upgrade your bombs and be even more deadly than usual.