BRAWL
Zet een stap in het duistere rijk Emporium met acht unieke personages, elk met een rijkelijk gevuld verleden en een verrassende plottwist. Bereik al vechtend het einde met verschillende speelstijlen! Neem deel in enorm brute gevechten als een worstelkampioen, of sla toe uit de schaduw als een ongrijpbare dief.
Probeer meer dan twintig interactieve levels uit en speel met maximaal vier spelers* in de multiplayerstand. In Sumo, Color Domination, Classic Brawl en twee andere spelstanden neem je het op tegen je rivalen, en zullen talrijke ecologische gevaren je pad blokkeren.
Speel in coöp met een vriend en ga de uitdaging aan in één van de drie verschillende Challenge-standen. Gebruik power-ups, upgrade je wapens en hak zonder pardon je vijand in de pan.