Anima: Gate of Memories - Arcane Edition
Anima Gate of Memories Arcane Edition is the complete edition of Gate of Memories.
Anima: Gate of Memories is a third person action RPG that tells the story of both sides of a unique conflict, a war in the shadows between a girl who has lost her past and an immortal cursed to walk the world until the end of time.