Alterity Experience
You are Anton Cornwell, a Californian farmer. Recently, your ranch house is prey to strange and unexplained phenomena. Invaded from all sides, you need to be reactive by using your mind to prevent any intrusions. Will you survive the eventful night ahead?
ALTERITY EXPERIENCE is a closed-door adventure game playable in first-person. The action takes place in present Lucy County, northern California, a region known for its unexplained phenomena. Many local farmers have found their farms covered in a mysterious purple substance.