Aces of the Luftwaffe - Squadron
Every end is a new beginning! When Europe seemed to be freed, a secret German squadron called The Aces of the Luftwaffe took their chance to strike back and invade the USA!
It’s your duty to restore peace and liberty by climbing aboard deadly wings of steel and fighting against their fearsome war machines in bombastic air battles! Experience an epic storyline and survive the bullet hail above US coasts and cities! Command your wingmen, fight as a team, fight as a squadron!
Aces of the Luftwaffe - Squadron is an action-packed, vertically scrolling shoot-‘em-up with a captivating and fully voiced narrative. Dodge bullets, collect massive power-ups and wisely use special abilities as you defeat waves of enemies.
Upgrade each member of your squadron with their personal skill tree as you level up. But don’t go to war alone! You can take on the Aces with up to three friends in an epic four-player local co-op battle*. Are you up to the task?