Access Denied
Calling all safe-crackers and lovers of puzzle games! The time for testing your brain, whilst listening to rain and thunder has arrived, as try your hand at a series of puzzles that are playable across 36 levels.
From rotating dials, imputing numbers and other commands, your work will be cut out for you, but in the event your mental puzzle-solving prowess comes through for you, you will get the chance to have your cake and eat it too!
Will access continue to be denied to you, or will you defy all odds and overcome all hurdles? There is only one way to find out.