Als het je lukt om de taart te krijgen, kun je deze zelfs opeten!
Oproep aan alle kluiskrakers en liefhebbers van puzzelgames! De tijd is aangebroken om je brein aan het werk te zetten, terwijl je luistert naar de regen en onweer die zijn aangekomen en probeert een reeks puzzels op te lossen zijn verdeeld over 36 levels.
Zal de toegang je worden onthouden, of zul je alle kansen benutten en alle obstakels overwinnen? Er is maar één manier om daar achter te komen.