ACA NEOGEO SAMURAI SHODOWN V
“SAMURAI SHODOWN V” is a fighting game released by SNK in 2003. Yoshitora Tokugawa, Mina Majikina and more join the cast of twenty-four warriors. New systems available include the Sword Gauge and Concentration One, for even more sword-swinging action.