"The Dark Eye" Bundle
This bundle contains three games set in the famous tabletop fantasy universe of "The Dark Eye". Dive into the universe's lore, uncover dark machinations, solve puzzles and test your skills in turn-based combat across three classic games from Daedalic Entertainment.
Face your Destiny! In Andergast, whose inhabitants are considered to be superstitious, King Efferdan awaits a state visit from high-ranking dignitaries. For centuries the kingdom has been at odds with neighboring Nostria, but now first steps are being undertaken toward a lasting peace.
Two stories, two main characters, one epic experience: in Memoria, players travel through different time periods, while following two distinct protagonists: Sadja, a southern princess who wants to be a war hero, and Geron, a bird catcher who wants to lift a curse from his girlfriend. The game combines point & click gameplay with unique magic skills.
Blackguards 2 is a turn-based strategy RPG featuring challenging hexfield battles and a gritty story filled with violence and crime.